Адміністрація порталу громадянської журналістики Хайвей, яка керує ним спільно з УМХ, вирішили продати проект.

Логотип УМХ

Власник Хайвею, Дмитро Дубілет, повідомив нам, що причина продажу сайту – конкуренція з іншими проектами Українського Медіа-Холдингу в рекламній ніші. Хайвей був запущений в 2005 році у форматі порталу громадянської журналістики – будь-хто може зареєструватися на сайті та публікувати свої матеріали – статті або новини, найкращі з яких потрапляють на першу сторінку.

На даний момент на Хайвеї зареєстровано понад 26 тис. користувачів, спільнота яких щодня публікує понад 100 статей. Власники проекту наголошують на тому, що покупцю сайт буде вигідний у тому випадку, якщо він хоче побудувати потужне суспільно-політичне видання. Стартові показники для цього існують – добова аудиторія Хайвею становить понад 15 тис. відвідувачів. За словами Дубілета, вони очікують, що новий власник сайту збільшить кількість публікацій та залучить до роботи нових авторів.

Керівник Хайвею, Сергій Даниленко, повідомив в коментарі, що єдиною умовою продажу є ціна, інших застережень для потенційного покупця нема. Тобто таким покупцем може бути як стратегічний інвестор, що цікавиться онлайн-медіа, так і, наприклад, якась політична сила, що зацікавлена в придбанні існуючого новинарного порталу. З приводу купівлі можна звертатись до Сергія за адресою s@h.ua.

У квітні 2011 року Український Медіа Холдинг разом з Петром Порошенком придбали інший медіахолдинг – KP Media.

Источник

Добавить комментарий