За 2011 рік кількість користувачів інтернету в Україні зросла з 32% у березні 2011 року до 43% в лютому 2012 року, – повідомляє прес-служба Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Проникнення інтернету в малих містах зросло з 24% у березні 2011 року до 30% в лютому 2012 року, в сільській місцевості – з 14% до 22%. КМІС склав профіль користувачів інтернету в Україні:
- 51% – чоловіки, 49% жінки;
- 63% – користувачі до 40 років;
- 55% користувачів мають вищу та незакінчену вищу освіту;
- 59% користувачів мають рівень доходу, вищий за середній;
- 84% користувачів проживають в містах.
Бар’єри, які заважають користуватися інтернетом:
- 46% – відсутність знань і навичок користування;
- 24% – відсутність технічних можливостей;
- 15% – припущення, що в інтернеті немає нічого цікавого;
- 10% – відсутність фінансової спроможності.
Основні причини користування інтернетом:
- 35% – спілкування;
- 31% – перегляд/прослуховування онлайн-медіа;
- 26% – завантаження даних;
- 8% – фінансові операції;
- 7% – ігри.
Дані грунтуються на результатах проведеного всеукраїнського опитування громадської думки протягом 10-19 лютого 2012 року. Було опитано 2029 респондентів з усіх областей України та в Криму, вибірка є репрезентативною для населення України віком від 18 років.