Новий формат оголошень від Яндекс.Директу відкриє нові можливості для рекламодавців, контекстна реклама із зображеннями з одного боку збільшить рекламні можливості, а з іншого – буде залишатися більш доступною, ніж банерна реклама. Експерти зауважують, що наявність в оголошеннях зображень дозволить збільшити їх клікабельність, але це, в свою чергу, може трохи підвищити ціну реклами.
Звичайно, оголошення з картинками можуть суттєво змінити зовнішній вигляд сайту. Але власник ресурсу має можливість за власним бажанням відключити оголошення. Експерти вважають, що новий вид оголошень буде ідеальнім при проведенні іміджевих кампаній, які направлені на розкрутку брендів.
В Яндексі наголошують, що з новим рекламним форматом не тільки виграють рекламодавці, а й власники ресурсів, адже кількість кліків може значно зрости. Зараз новий вид оголошень вже доступний для розміщення в сервісах Яндексу, а на всі інші сайти вийде трохи пізніше, з 28 березня.