Лого TicketforEvent
Український стартап TicketForEvent, який допомагає організовувати ефективні продажі квитків на різноманітні заходи, отримав 3 млн. доларів інвестицій від венчурного фонду Abele Ventures. Сервіс, який успішно працює поки лише в Україні, Росії та Туреччині, вже має серйозні наміри виходити і на світовий ринок.
Лого TicketforEvent

Все більше українських стартапів отримують мільйонні інвестиції, що доводить потенціал національних ідей у мережі. Цього разу у центрі уваги опинився сервіс TicketForEvent. Він дозволяє організовувати зручний онлайн-продаж квитків на будь-які заходи. Зараз у сервісі продають квитки на більш ніж 1100 різноманітних заходів, усього ж на цей момент за допомоги ресурсу продано майже 140 тис. квитків. Сервіс має великі перспективи, що і підтвердили інвестиції компанії Abele Ventures.

Отримавши інвестиції, у сервісі уже повідомили, на що збираються їх витратити. В першу чергу було прийнято рішення розвинути мобільні сервіси системи, які б дозволили у зручній формі користуватись ресурсом за допомогою смартфонів та планшетів. Також гроші підуть на підготовку та вихід на ринки країн Європи – які країни включать до сервісу першими наразі невідомо. Сервіс належить компанії ExpoPromo Group Ltd, яка вже в другий раз доводить ефективність своїх продуктів – у минулому році інший її стартап отримав мільйон доларів інвестицій.

В. Костенко

Добавить комментарий