Компанія InMind запустила п‘ятитисячну медіа-панель в рамках проекту соціологічного дослідження інтернет-аудиторії України, яке проводиться на замовлення Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з серпня 2010 року.

Логотип InMind

Проект стартував в 2010 році на базі постійно діючої медіа-панелі розміром 1200 користувачів, на домашні і робочі комп‘ютери яких була встановлена спеціальна програма, що фіксує відвідування ними всіх веб-ресурсів.

Збільшення панелі до 5 тис. дало можливість майже в 10 разів розширити списки сайтів, за якими визначається соціально-демографічний профіль українських користувачів і охопити дослідженням практично всі веб-ресурси, що цікавлять ринок інтернет-реклами України.

Олена Житник, директор з маркетингу InMind повідомила, що наразі доступні дані щодо відвідуваності і соціально-демографічного профілю українських користувачів більш ніж 2 тис доменів і 2,5 тис піддоменів щомісячно.

Доступ до веб-інтерфейсу дослідження надається на комерційній основі. Переважно це великі рекламаодавці та інтерне-компанія. ІнАУ надає суттєву знижку на підключення для своїх членів.

Источник

Добавить комментарий