Facebook – ідеальне середовище для просування малого і середнього бізнесу. І найкраще це вдається в дрібних рітейлерів, які не мають багато грошей на рекламу, тому соцмережа часто є єдиним реальним каналом просування.
Наприклад київський магазин одягу молодих британських дизайнерів “ПЮРЕ” запустив промоакцію тільки для користувачів Facebook під гаслом “LOOK.LIKE.WIN”, яка виявилась досить успішною.
На своїй сторінці у Facebook магазин протягом грудня розміщує один «образ дня». Відповідно, таких образів буде 31:
Користувачі можуть лайкнути «Look of the Day», який їм сподобався, і таким чином взяти участь в розіграші призу від магазину “ПЮРЕ”. 31 грудня буде визначено найпопулярніший «Look of the Day» (за кількістю лайків), і серед учасників, які його лайкнули, буде розіграно весь одяг і аксесуари показані цього дня.
Станом на сьогодні фанами сторінки вже стало близько 1200 учасників.
З метою промотування акції магазин навіть зняв відео:
Що дає проведення конкурсу магазину? Перша річ – це популяризація сторінки у Facebook. Щоб стати учасником і мати можливість лайкати образи дня, які вам сподобалось, необхідно спершу залайкати саму сторінку магазину “ПЮРЕ”.
Друге – реклама. Учасники протягом місяця розглядатимуть велику кількість одягу з магазину, то ж ймовірно, що їм щось самим сподобається, і вони придбають річ в магазині. Важливо, що чим більше людей лайкатиме конкретний запис, тим з більшою ймовірністю він потраплятиме в «Top News» стрічки новин користувачів, а не висітиме десь в «Most Recent».
Ще один цікавий приклад використання Facebook продемонстрував бренд «Український Трикотаж». Вони провели конкурс, учасники якого мали придумати фотоісторію, відзняти її та розмістити на facebook-сторінці бренду.
Користувачі могли голосувати (лайкати) за кожну з історій.
Після визначення 10 фіналістів починалось фінальне голосування, переможець якого отримав $1000 і контракт з брендом на фотозйомку.
Переміг користувач, який зібрав 781 likes.
Віталій Муж, предстаник магазину “ПЮРЕ” каже, що зараз ми спостерігаємо загальний тренд – “quick and dirty” промоакції, конкурси, які дуже швидко розробляються, швидко запускаються, готуються інформаційні матеріали (вірусної спрямованості), швидко розігруються і вручаються призи.
І весь процес розгортання промо відбувається на очах у користувачів соцмереж. Ніяких спеціальних промосайтів. Сама соцмережа дає всі можливості, щоб все проводити прямо в ній. І головне, що не треба навіть нічого купувати, відправляти. Все, за що боряться організатори таких промо – це швидке нарощення аудиторії і втримання її уваги.
Прикольно, але мабуть наша українська публіка інтернет-шоперів, більше цікавлять покупки вконтакті, а не у facebook.