Головна тенденція 2011 року – нові формати контекстної реклами: у відео, на мобільних сайтах, у мобільних додатках, геолокаційних сервісах. З’явилися більш точні налаштування таргетингу, – про це йдеться у результатах аналітичного дослідження ринку контекстної реклами України від компанії Бегун.

За даними компанії Бегун аудиторія українського інтернету за регіонами в 2011 році виглядала наступним чином:

Бегун прогнозує зростання ринку контекстної реклами за рахунок регіонів

Регіональна активність українських рекламодавців за рівнем витрат у 2011 році:

Бегун прогнозує зростання ринку контекстної реклами за рахунок регіонів

Найактивніші категорії українських рекламодавців у 2011 році:

Категория % списаний
Промышленные товары, B2B 8,00%
Услуги в интернете 7,34%
Образование 6,68%
Финансовые услуги 5,58%
Рекламные услуги и полиграфия 5,51%
Развлечения: фильмы, музыка, игры, книги. 5,50%
Медицина 5,19%
Личные вещи, одежда 4,37%
Туристические услуги 3,38%
Авто 3,32%
Недвижимость 3,15%
Досуг и отдых 2,77%
Бытовая техника и электроника 2,73%
Услуги связи 2,26%
Программное обеспечение 2,06%
Знакомства 1,80%
Компьютерная и цифровая техника 1,77%
Красота и здоровье 1,72%
Мебель и интерьер 1,48%
Ремонт жилья 1,08%

У 2010 році лідерами були «послуги зв’язку», «нерухомість» та «фінансові послуги», рекламодавцями виступали мобільні оператори, банки, ріелтори. У 2011 році рекламодавцями найактивніших категорій стали курси, тренінги, студії, інтернет-магазини – тобто представники дрібнішого бізнесу.

Найпопулярніші серед українських інтернет-користувачів тематики в 2011 році:

% кликов
Досуг и отдых 8,34%
Недвижимость 6,78%
Услуги в Интернете 5,78%
Авто 4,87%
Поиск персонала 3,68%
Образование 3,64%
Финансовые услуги 3,56%
Медицина 3,46%
Промышленные товары, B2B 3,08%
Рекламные услуги и полиграфия 2,95%
Красота и здоровье 2,94%
Развлечения: фильмы, музыка, игры, книги. 2,61%
Личные вещи, одежда 2,24%
Туристические услуги 2,13%
Знакомства 1,74%
Бытовая техника и электроника 1,63%
Компьютерная и цифровая техника 1,28%
Услуги связи 1,13%
Спорт 1,06%
Программное обеспечение 1,03%

За прогнозами компанії Бегун у 2012 році ринок контекстної реклами буде рости за рахунок рекламодавців із регіонів та представників галузей, які лиш відкривають для себе рекламні можливості інтернету. А також за рахунок «досвідчених» компаній, які готові вкладати в інтернет-рекламу більше ніж раніше.

Источник

Добавить комментарий