За даними дослідження, проведеного Інтернет Асоціацією України, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2015 рік склав 1 млрд 288 млн. грн., що на 27% вище показників 2014 року в гривневому обчисленні.
Частка прямих продажів на ринку в 2015 р. склала 40,95%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися так:
- Банерна реклама – 42,3%;
- In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 31,6%;
- In-page video (content-roll) – 8,4%;
- Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви) – 9,7%;
- Спонсорство – 8,0%.
Частка реклами, придбаної агентствами у 2015 році за допомогою Programmatic склала 4,8%, у майданчиків продажі за допомогою Programmatic склали 23,4%.
Методика вимірювання обсягів медійної інтернет-реклами побудована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – частку в своїх оборотах групи агентств, які надали анкету.
Сейлз-хауси і Мережі додатково надали інформацію, що дозволяє компенсувати дублювання даних.
У дослідженні взяли участь агентства інтернет-реклами: AdPro (DAN), AGAMA Digital Group, ITCG, IPlace, Havas Digital, Hoshva Digital, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, MediaHead, Neos, Netpeak, Promodo, newage, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: 1+1, Автоцентр, Люкс (24 канал), Magnet, RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, C8.Network, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions , InternetMedia, Reklamonstr / Advideo, StarLight Digital Sales, Takitak, olx.ua, Edipress, T-Sell, Finance.ua, Rontar, Новий час, RST, WiFi-Bar.