«Твіттер» розширив перелік країн, які підключені до рекламних можливостей сайту. До цього моменту рекламу на сайті могли замовляти лише користувачі із 8 країн, тепер же список поповнили більше 10 нових держав, серед яких опинилася і Україна.
В Україні повинно відкритися офіційне представництво соціальної мережі «Твіттер». Американська компанія розширила перелік країн, які підключені до рекламних можливостей одного із найбільш популярних сайтів світу. Тепер рекламу зможуть замовляти жителі Португалії, Швейцарії, Румунії, Чехії, Хорватії, України та інши.
Замовити можна буде розміщення платних твітів, які будуть висвітлюватися в новинах користувачів. Реклама може містити просто текст, або ж фотографії та відео. В самій компанії розповідають, що відчувають зростання попиту на рекламні можливості «Твіттеру» і тому готові нарешті їх запропонувати у країнах Східної та Центральної Європи.
До цього моменту користувачі з України не могли замовити рекламу в мікроблозі, але це все ж можна було зробити через компанії, які працюють в інших країнах, тобто через посередників. Так, рекламу в «Твіттері» ще в минулому році почав замовляти Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк.
«Твіттер» на сьогоднішній день вважається однією з найбільших соціальних мереж світу. Свої сторінки у мікроблозі мають більше 500 млн. користувачів. Чисті прибутки компанії складають майже 170 млн. доларів на рік й лише продовжують збільшуватися.