Новизна продемонстрованої системи розрахунку не тільки в тому, що платіж проходить за допомогою смартфона, а ще в тому, що банківський рахунок прив’язується до СІМ-карти абонента. На ній будуть зберігатися усі необхідні дані з банківського рахунку, тож усе, що потрібно для здійснення оплати товару чи послуги – смартфон під рукою. Правда, будь-який смартфон теж не підійде, треба щоб мобільний пристрій мав вбудований NFC-чіп. В «Київстар» же наголошують, що у абонентів мобільного оператора вже нараховується близько 100 тисяч таких смартфонів, які розраховані на здійснення безконтактних операцій.
В компанії сподіваються, що вже до кінця цього року деякі абоненти отримають можливість розраховуватися у магазинах не банківською карткою, а власним телефоном. Для цього буде потрібно лише мати спеціальний додаток на смартфоні та гроші на рахунку. Для самої ж процедури оплати буде достатньо провести телефон на близькій відстані від терміналу. При невеличких сумах залишати підпис чи вводити пін-код буде не потрібно. Але питання ще полягає у розвинутості інфраструктури для прийому нових платежів – поки що в Україні спеціальних терміналів зовсім не багато.