Лого ІнАУ
Обсяг ринку «медійки» в України за минулий рік намагалися підрахувати і незалежні експерти, і поодинокі організації. Нарешті свої дані опублікували і в Інтернет Асоціації України, згідно з якими ринок у 2012 році досяг відмітки в 594 млн. гривень. Цифра велика у порівнянні з оцінками інших експертних груп, але вона базується на докладному дослідженні ринку.
Лого ІнАУ

Вивченням ринку медійної реклами та оцінкою його об’єму в 2012 році займалася експертна група комітету Інтернет Асоціації України з питань реклами. Комітет займався вивченням річного обсягу ринку, який формують бюджети рекламодавців в сегменті медійної реклами. Цифра об’єму ринку формувалася лише виходячи із дослідження ринку реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію. В рамках дослідження до «медійки» зараховували такі види реклами як банери, відеорекламу, спонсорство та нестандартну рекламу.

Як вже зазначалося, ринок оцінили у підсумку в 594 млн. гривень. За даними досліджень, частка прямих продажів за 2012 рік склала об’єм 45%. Дані дослідження збирали за допомогою анкетування. Анкети заповнили 12 великих рекламних агентств та більше 20 окремих інтернет-майданчиків, серед яких AdMixer, Gismeteo.ua, Ukr.net, Finance.ua, “1+1″ та інші. В анонімних анкетах вказувалися суми отриманих від рекламодавців коштів.

Попереднє опубліковане дослідження, яке теж мало на меті оцінку об’єму ринку медійної реклами за 2012 рік, було проведено Всеукраїнською рекламною коаліцією. За даними дослідження ринок оцінили в 340 млн. гривень.

В. Костенко

Добавить комментарий