iTunes Store став доступний ще в 54 країнах, основний акцент розширення географії в Apple зробили на такі країни як Росія, Туреччина та Індія. Шанси заробити на ринках цих країн достатньо високі. Однак в чому сенс розширення географії на такі країни, як Україна, багатьом користувачам ще не зрозуміло, адже український iTunes досі доступний англійською, а контент продається в доларах. При цьому, поки що в магазині й не продвигаються українські зірки. Хоча найголовніше інше – ціни в російському магазині не тільки вказані в рублях, а й значно нижчі, ніж, приміром, в США. Українці ж повинні купувати ліцензійну музику за ті ж гроші, що і американці. Музичний альбом коштує в середньому 10-13 доларів, коли в російському iTunes ціни в два, а то і в три рази нижчі.
Головна перевага магазину від Apple – у простоті та зручності використання. Увесь контент, який купує користувач, стає доступний на всіх його девайсах – комп’ютері, iPhone, iPad, iPod. А за тенденціями у світі музики можна слідкувати у відповідних чартах, де видно, які альбоми продаються більш успішно.
Окрім музики в магазині можна купувати і брати напрокат фільми, до того ж у високій роздільній здатності. Але поки що фільми не доступні українському користувачеві, то ж доведеться обмежитись музичним контентом. Музика теж продається не в традиційному форматі МР3, а в ААС, якість запису в якому вважається кращою. Поряд із Beatles, Lady Gaga, Coldplay і Linkin Park в магазині пропонують придбати альбоми «Ёлки», Івана Дорна та Гигорія Лепса.