Головна тенденція 2011 року – нові формати контекстної реклами: у відео, на мобільних сайтах, у мобільних додатках, геолокаційних сервісах. З’явилися більш точні налаштування таргетингу, – про це йдеться у результатах аналітичного дослідження ринку контекстної реклами України від компанії Бегун.
За даними компанії Бегун аудиторія українського інтернету за регіонами в 2011 році виглядала наступним чином:
Регіональна активність українських рекламодавців за рівнем витрат у 2011 році:
Найактивніші категорії українських рекламодавців у 2011 році:
Категория | % списаний |
Промышленные товары, B2B | 8,00% |
Услуги в интернете | 7,34% |
Образование | 6,68% |
Финансовые услуги | 5,58% |
Рекламные услуги и полиграфия | 5,51% |
Развлечения: фильмы, музыка, игры, книги. | 5,50% |
Медицина | 5,19% |
Личные вещи, одежда | 4,37% |
Туристические услуги | 3,38% |
Авто | 3,32% |
Недвижимость | 3,15% |
Досуг и отдых | 2,77% |
Бытовая техника и электроника | 2,73% |
Услуги связи | 2,26% |
Программное обеспечение | 2,06% |
Знакомства | 1,80% |
Компьютерная и цифровая техника | 1,77% |
Красота и здоровье | 1,72% |
Мебель и интерьер | 1,48% |
Ремонт жилья | 1,08% |
У 2010 році лідерами були «послуги зв’язку», «нерухомість» та «фінансові послуги», рекламодавцями виступали мобільні оператори, банки, ріелтори. У 2011 році рекламодавцями найактивніших категорій стали курси, тренінги, студії, інтернет-магазини – тобто представники дрібнішого бізнесу.
Найпопулярніші серед українських інтернет-користувачів тематики в 2011 році:
% кликов | |
Досуг и отдых | 8,34% |
Недвижимость | 6,78% |
Услуги в Интернете | 5,78% |
Авто | 4,87% |
Поиск персонала | 3,68% |
Образование | 3,64% |
Финансовые услуги | 3,56% |
Медицина | 3,46% |
Промышленные товары, B2B | 3,08% |
Рекламные услуги и полиграфия | 2,95% |
Красота и здоровье | 2,94% |
Развлечения: фильмы, музыка, игры, книги. | 2,61% |
Личные вещи, одежда | 2,24% |
Туристические услуги | 2,13% |
Знакомства | 1,74% |
Бытовая техника и электроника | 1,63% |
Компьютерная и цифровая техника | 1,28% |
Услуги связи | 1,13% |
Спорт | 1,06% |
Программное обеспечение | 1,03% |
За прогнозами компанії Бегун у 2012 році ринок контекстної реклами буде рости за рахунок рекламодавців із регіонів та представників галузей, які лиш відкривають для себе рекламні можливості інтернету. А також за рахунок «досвідчених» компаній, які готові вкладати в інтернет-рекламу більше ніж раніше.