Портал i.ua перейшов під контроль «Українського Медіа Холдингу» (УМХ). За інформацією газети Коммерсантъ, група збільшила свою частку в проекті з 32,5% до 77,5%, заплативши, за оцінками експертів, $6-7 млн.

Лого УМХ

Про збільшення частки до 77,5% в i.ua підтвердили в прес-службі УМХ. 45-відсоткова частка була викуплена у засновників проекту В’ячеслава Мишалова і Дмитра Трофименка. Угоду було завершено цього тижня. Решту 22,5% зберіг за собою менеджмент на чолі з директором Максимом Хомутином. Проте у УМХ є опціон на викуп і їх частки впродовж п’яти років. Крім того, угодою передбачається і продаж 100% агенції Mi6.

i.ua – один з найпопулярніших українських проектів. За інформацією InMind він поступається за щоденною аудиторією лише таким українським проектам, як Ukr.net та Ex.ua.

Перший пакет в 32,5% акцій i.ua холдинг придбав восени 2008 року. Тоді сторони не розголошували подробиць угоди, але учасники ринку оцінювали її не більше ніж в $1 млн. Фінансові умови невідомі і зараз, але на початку осені Трофименко заявляв, що потенційні покупці оцінювали портал в діапазоні від $15 до $20 млн. Джерело “Ъ”, обізнане з умовами угоди, стверджує, що УМХ оцінив i.ua ближче до нижньої межі цього діапазону, заплативши за 45% від $6 млн до $7 млн.

Нагадаємо, що УМХ цього року придбав ще один портал – bigmir.net (разом з холдингом KP Media весною цього року).

За словами Максима Хомутина, перед керівництвом порталів стоїть завдання виключити конкуренцію між проектами. «На bigmir.net зараз більше контенту, а на i.ua – сервісів. При цьому ми постараємося створити умови, щоб користувач переходив на інші проекти, не покидаючи групу УМХ-bigmir – i.ua»,- пояснює він.

Завдяки інтеграції i.ua у свій пакет сервісів УМХ розраховує наступного року розширити долю на ринку медійної інтернет-реклами з 30% до 40%, говорить керівник інтернет-бізнесу холдингу Віталій Гордуз.

Источник

Добавить комментарий