Верховна Рада ухвалила зміни до закону про заборону реклами тютюнових виробів.
Законом передбачається, що реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється на всіх типах рекламних носіїв – телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама, реклама на транспорті і т.д.
Але що найважливіше – держава забороняє рекламу тютюну в інтернеті (окрім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів).
До цього моменту держава ніяким чином не регулювала інтернет-рекламу. Наявність такої норми в законі по ідеї повинна тепер передбачати й наявність якогось органу, який повинен контролювати інтернет-рекламу загалом з метою моніторингу порушень законодавства.
Закон набуває чинності через 6 місяців з дати його опублікування.
Бред какой-то.
Нарешті цей закон прийняли! Реклама, особливо алкоголю і сигарет, впливає на молодь, яким би сумнівним цей вплив не був. В росії за законом у рекламі алкоглю не можна показувати людей, тому реклама пива схожа на ідіотизм, відповідно має мінімальний вплив 🙂