Компанія FineWeb продала частку в порталі громадянської журналістики Хайвей та свою частку в сайті Gloss.ua.

Логотип Fine Web

Хайвей було виставлено на продаж минулого місяця. Як повідомлялося, головна причина продажу – конкуренція з іншими проектами Українського Медіа-Холдингу в рекламній ніші. Хайвей був запущений в 2005 році у форматі порталу громадянської журналістики – будь-хто може зареєструватися на сайті та публікувати свої матеріали – статті або новини, найкращі з яких потрапляють на першу сторінку.

Покупцем Хайвея став власник сайту mobus.com Денис Заулін. За його словами, він продовжить розвиток проекту, добова аудиторія якого зараз більше 10 тис. відвідувачів.

FineWeb також продала свою частку в проекті Gloss.ua, порталі культурного життя. Таким чином, одноосібним власником проекту став УМХ, який до того володів контрольним пакетом. Вся команда, яка працювала над сайтом, продовжить роботу в УМХ. Сам Сергій Даниленко (креативний директор FineWeb) ще не прийняв рішення про майбутнє місце роботи. Разом з Дмитром Дубілетом та Михайлом Рогальським, які є співзасновниками FineWeb, вони продовжать розвивати власний сервіс фотокниг.

Источник

Добавить комментарий