Український стартап ExpoPromoter, який пропонує низку онлайн сервісів для організаторів подій, отримав $1 млн. (Series A) від венчурного фонду Dekarta Capital.
На сьогоднішній день ExpoPromoter має в своїй базі даних понад 77 тис. подій від 8 тис. організаторів, що робить базу даних цього проекту найбільшою в світі в своєму сегменті.
ExpoPromoter має мережу з близько 500 афілійованих бізнес-сайтів, що в поєднанні з набором різноманітних сервісів для планування подій (конференцій чи виставок), робить його зручним інструментом для організаторів таких подій.
В 2009 році ExpoPromoter запустила власну рекламну мережу ExpoAdvert, до якої входять лише вебсайти, на яких публікується інформація про виставки і ярмарки для аудиторії учасників цих подій.
Серед послуг, які надаються організаторам – промоція та реклама, замовлення квитків в онлайні та логістична підтримка (готелі, трансфери).
Сервіс виконує дві головні функції: автоматизує багато важливих процесів підготовки подій та проводить їх рекламну підтримку через афілійовані сайти.
Засновником та кервником ExpoPromoter є Геннадій Нетяга, який має 15 річний досвід у виставковому та інтернет бізнесі. ExpoPromoter була створена в 2006 році, а бета-версія сайту з‘явилась в 2007. На сьогодні компанія має головний офіс в Лондоні, а технічний в Києві.
Венчурний фонд Dekarta Capital був заснований у 2008 році з метою івнестування в українські, російські та латвійські проекти на ранній стадії (розмір інвестицій $1-2 млн.) та стадії швидкого росту ( до $15 млн.). Керує фондом Олександр Лядов та Денис Кім.
ExpoPromoter став першим проектом, в який інвестував Dekarta Capital.