Минулого тижня було завершено оновлення системи контекстної реклами Українського Медіа Холдингу “AdPower” до версії 1.12.

Логотип УМХ AdPower

Головним нововведенням цього оновлення стало впровадження функції геотаргетинга. Тепер система припускає можливість відображення оголошень для кожного з 25 регіонів України і повністю виключає практику випадкових показів користувачам з-за кордону.

УМХ запустив AdPower в лютому 2010 року. AdPower розроблена спільно з польською NetSprint.

Рекламні повідомлення або банер відображаються у кінці статті або в якості гіперпосилань до слів в тексті, а продажі здійснюється за принципом аукціону: рекламодавці призначають ціну, яку готові заплатити за ключове слово в тексті. Сайти, що розміщують у себе рекламу, отримують половину вартості переходу по посиланню, пояснюється на сайті AdPower.

AdPower спершу праюцвав лише на сайтах УМХ. Пізніше з‘явилась можливість підключатись і стороннім сайтам, що не входять до холдингу.

Источник

Добавить комментарий