Грос-бюджет банерної інтернет-реклами в Україні склав 28,8 млн грн за перші чотири місяці 2010 року. Такі дані представив проект «Mernik Research Україна» у рамках конференції «Інтернет-маркетинг в Україні».
Відповідно до даних моніторингу, найбільшу частку цієї суми (33%) залишили в інтернеті автодилери. Іншими великими категоріями рекламодавців були мобільні оператори (22%), банки (11%) та FMCG (10%). Туристичні компанії мали частку 9%, нерухомість — 5%, техніка — 3%.
Найбільшими рекламодавцями стали «Київстар» (25%), МТС (16%), Gillette (13%), life:) (10%), Hundai (8%), Nokia (8%), Renault (6%), Nivea (6%), Samsung (5%). На топ-10 рекламодавців припало 24% загального бюджету.
Розподіл бюджетів по сферах:
Топ-10 рекламодавців:
Найпопулярнішими ресурсами у рекламодавців були портали (49% ринку) та новинні сайти (40%). На інші сайти припало 11% бюджетів.
Найбільше за цей період заробив Ukr.net (23%), Korrespondent.net (17%), Bigmir.net (13%), liga.net (6%), rbc.ua (6%), meta.ua (6%), ria.ua (4%), i.ua (3%), finance.ua (2%), online.ua (1%). На всі інші майданчики припало19% грошей.
Топ-10 майданчиків:
Розподіл реклами по типах сайтів:
Нагадаємо, як повідомляв голова технічного комітету Української асоціації інтернет-реклами Олексій Бакун, білоруська компанія «Акавіта» є одним з претендентів на отримання індустріального замовлення на моніторинг реклами в інтернеті. «Mernik Research Україна» — продукт саме цієї компанії.