За даними компанії InMind кількість інтернет користувачів в Україні на кінець 1 кварталу 2010 складає 12 млн. Але, не зважаючи на зростання (за півроку кількість збільшилася на 1,5 млн), Україна відстає від країн Європи. Про трансформації, що відбуваються з українською медіа аудиторією, можна дізнатися, відвідавши секцію «Нова медіа аудиторія» Міжнародної конференції «Нові медіа — нові можливості».
Про причини відставання Україні від Європи — у доповіді Иван Дубінського, керівника проекту Opinion компанії InMind «Аудиторія Інтернет в Україні і світі — загальні тенденції».
Що представляє собою сучасний інтернет-користувач у медіа просторі розповість Олена Павліченко, PR менеджер компанії iVOX Ukraine. Також вона обіцяє озвучити цікаві факти щодо відношення користувачів до громадської журналістики і платного контенту.
Тетяна Буратчук, менеджер з роботи з клієнтами департаменту постійних та медіа досліджень компанії TNS в Україні порівняє інтернет та інші медіа з погляду на профіль аудиторії.
В свою чергу, Тетяна Іляшенко, заступник директора відділу досліджень медіа GfK Ukraine в рамках своєї доповіді відповість на запитання: чи поглинає інтернет телебачення?
Мета конференції — обговорення можливостей та перспектив конвергенції традиційних ЗМІ та нових медіа.
Організатори конференції — Незалежна Асоціація теле-радіо Мовників та Мedia Мarketing Мom.
Конференція відбудеться 28 травня 2010 року у Конференц-залі «Панорама» Бізнес-центр «Кубік Центр», вул.Шолуденка, 3, під’їзд 1, 6 поверх.