Голова наглядової ради проекту Ukr.net, Михайло Комісарук, озвучив на прес-конференції нову стратегію порталу та поділився деякими цікавим фактами з життя компанії.

Логотип UkrNet

Так, за його словами, Ukr.net нещодавно відхилив пропозицію покупки за $100 млн. В найближчі два роки планується вихід компанії на одну з європейських фондових бірж. А вищевказана сума, вочевидь, не задовольнила потреб керівництва.

Була презентована нова стратегія порталу, головний зміст якої – це перемога над Google у якості головної домашньої сторінки у всіх українців. “Встановлення сторінки порталу в якості домашньої означатиме високу лояльність української аудиторії”, – сказали представники Ukr.net.

Вже найближчим часом в онлайні та на телебаченні стартує масштабна рекламна кампанія порталу, націлена на українців віком 21-49 років – в основному це офісні працівники. На думку Комісарука, пошуковики як домашню сторінку використовують в основному новачки, а порталом будуть користуватися більш досвідчені люди.

Станом на кінець минулого року, 26% українців використовували Google як стартову сторінку свого браузера. На другому і третьому місцях знаходилися електронна пошта та портал ukr.net, відповідно. Дослідження проводилося компанією InMind.

Источник

Добавить комментарий